Sunday, January 20, 2013

Voorspoedige Nuwe Jaar

Sovêr het 2013 nog glad nie ge-disappoint nie

'n Paar ou bekendes gesien

Gewig verloor

Kry baie meer oefening

So bietjie gaan shop

More gaan ek vir 'n werks onderhoud

Slaap beter


 

Wat het verander in my lewe?

Ek is op die oomblik op 'n goeie plek oordat ek dinge in my lewe begin verander het.

Verandering is goed.

Ek het terug verhuis na my tuis dorp

Ek begin weer glo in God

Ek kyk na myself veel beter as tevore


 

Soms is verandering goed, soms veroorsaak verandering baie seer en baie hartseer.

Dis soos 'n bergrafnis van iemand wat siek was.

Terwyl die siek mens lê en swaarkry is dit sleg, wanneer hy/sy begrawe word is dit hartseer, maar teminste môre kry hy/sy nie swaar nie en daarom maak dit mens tog gelukkig.

So werk dit ook met 'n ou lewe wat jy agter laat. Daar is altyd dinge in daai ou lewe wat jy gaan mis, dinge waaroor jy sal spuit wees en tog ook dinge waaroor jy sal bly wees. Maar die nuwe lewe wat jy begin sal defnetief 'n nuwe lewe wees met wat jy wil hê daarin.


 


 


 

No comments: