Tuesday, March 25, 2008

slak wat 'n baksteen sleep

Hoeveel keer het die horlosie nie al die skuld gekry vir dinge wat gebeur, of vir dinge wat wag om te gebeur! Hoekom dink jy is daar tyd geskep? Hoeveel anders sou die wêreld gewees het as tyd nie 'n faktor of betekenis gehad het nie?

Ek twyfel egter of tyd regtig kan weg val, want dis die hartklop van die wêreld! As daar nie tyd was nie sou ons seker ook nie regtig waarde kon gee aan mense nie of aan idees of aan planne of eind doele nie. Want hoe sou jy die moeite meet? Tog fustreer die idee van limitasies my, want gewoonlik sodra jy iets geniet is die tyd om en as jy iets glad nie geniet nie dan het tyd 'n manier om erger te sleep as 'n slak wat 'n baksteen tou (nie dat dit ooit sal plaasvind nie, maar net die idee fustreer my al kla)! So die slak en baksteen illustrasie herinner my aan so baie.



Soms wonder ek of ek soos 'n slak probeer om 'n baksteen te tou, as ek sê baksteen praat ek van 'n berg wat ek hoop ek kan oorbrug, maar tog kan ek nie, maar te hardkoppig om dit te besef! Maar tog dink ek dat as 'n slak regtig 'n baksteen sou wou sleep en die gereedskap het sou hy dit wel kon doen. Die gereedskap nl. God (geloof), hoop, toewyding, motivering en hart daar agter is belangriker as die daad om dit reg te kry! En al hoe jy die regte tools kan kry is deur God in hart en oog te hou!



En soms as die slak 'n bietjie spin om aan die gang te kom of te bly is dit net 'n herinnering dat God wil hê ons moet volkome op Hom vertrou en als in Sy hande plaas en net ons kant bring. En as jy die sleep tou swak vasmaak en nie genoeg greese insit in die sleep nie, dan moet jy maar weet dat jy maar 'n bietjie gaan spin. Party maal beter om 'n bietjie te spin!



Weird dag, lekker deurmekaar, produktief, maar anders is goed en goed is beter. Anything that gives me a kick works for me. The most interesting part of my week started with tears and then wine and then today I realised that me, I am almost who I was last year and I grew so much but I'm still youmg and lively and I got my passion for success and life back. Thou I got a lot of weird and lazy questions which I'll maybe ask sometime! But my next blog will be an insight on to my heart and love, which maybe impulsive to post but yet I feel it is needed to say it out in the open for anyone to read. No secrets are real secrets and often we learn that in a hard way. I think my passion is getting overwhelming but so so deep and it has so many little young leaves which needs to be cared for and watered so it can grow to become a huge shelter for someone.

Good bye for now with all my love...

1 comment:

Eliza D Hunter said...

Sho Mien, jy is so diep, ek love dit!!!!!

You remind me so much of myself, you have so many questions and very interesting ways at looking at life and its challenges.

We are all seekers in this world, all looking for something to reafirm our beliefs or to give acceptence to who we are and who we want to be...

I do really think that posting wil be very beneficial not only for yourself but YES also those who read your blog, I AM REALLY LOVING IT SO MUCH!!!

Keep on chatting, I will be reading and taking note.

Much love,

C